Huittisten Latu ja Polku

Huittisten Latu ja Polku perustettiin vuonna 1976 kun muutamat aktiivit halusivat Huittisten seudulle oman luonto- ja terveysliikuntaa harjoittavan yhdistyksen. Näin syntyi Huittisten Latu ja Polku.

Latu ja Polku on yksi Suomen Ladun jäsenyhdistyksestä. Jäseniä meillä on reilu 400. Suomen Ladun toiminnan teema on “Yhdessä“. Teeman avulla pyritään edistämään kuntoa, terveyttä ja hyvinvointia tuottavaa liikuntaa, ulkoilua, retkeilyä ja yleensä aktiivista elämäntapaa, nimenomaan yhdessä tekemällä.

Kuntoliikunnan merkitys ymmärretään yhä laajemmin hyvinvointia, toimintakykyä ja terveyttä lisäävänä tekijänä. Huittisten Latu ja Polku tarjoaa helposti käytettäviä liikuntamahdollisuuksia ja -palveluja tasapuolisesti jokaiselle väestöryhmälle.

Yhdistyksen toiminnalla edistetään hiihtoa, retkeilyä, kävelyä, sauvakävelyä, pyöräilyä, kuntosalia, kirkkovenesoutua, lentopalloa ja kyykänheittoa nimenomaan kunto-, terveys- ja virkistysliikuntana. Lisäksi yhdistys tarjoaa järjestettyä toimintaa jäsenistön haluamissa liikunta-, ulkoilu- ja kulttuurimuodoissa. Yhdistyksen tavoitteena on kansalaisten luonnossa tapahtuvan liikunnan edistäminen sekä fyysisen ja henkisen kunnon kohottaminen.

Mukaan toimintaan pääset liittymällä jäseneksi oheisen Liity jäseneksi linkin kautta.

Jäsenmaksut

Henkilöjäsenmaksu 24 €, perhejäsenmaksu 35 €, nuoriso- ja opiskelijajäsenmaksu 15 €, rinnakkaisjäsenmaksu 15 €, yhteisöjäsenmaksu 37 €